Sunday, October 31, 2010

No Jumbie

No Jumbie

No jumbie could ever be badda than me
Neither vampire or dem dutty duppy
Meh nah fear dem, dem 'fraid ah me
Cause I am protected by the Almighty

Meh nah play in the way of All Souls Day
Only life I promote, not death and decay
One thing I hear all ah di boneheads seh
That "JAH dead", well dem muss be zombie

Dem ting deh lurk in the darkness of night
Come fe tear up my flesh and take a bite
Dem set in, but I already win the fight
JAH stand by my side with a rod of light

Meh come fe tell Satan to go get behind
JAH cast all wickedness out from mi mind
If you come my way, you too will find
No night inna Zion, the sun stay shine

No jumbie could ever try come fi haunt me
Meh nah get tied up by no sort of sorcery
I stay far and wide from di devil pickney
Dem know Rastafari give me the victory

JMC
10/31/10
(c) 2010

No comments:

Post a Comment