Wednesday, June 21, 2006

Wombman

Wombman

De wombman mad like yah jus won't believe
Come tell me seh she bellyfull wid a farmerman seed
But I-man was de one wid whom she planned to conceive
And all I have now is a distant memory fe grieve

Lawd, it was supposed to be meh crop deh pon dat plot
Now another man plow up de land an he rankin' top
Why she go enter meh mind just when it all stop?
Haunt me like jumbie, an seh... "forget me not"

Confuse meh mind all de time, since de ole day
Evicted from she property, no longer could stay
Me, dis man who worked she land fe no pay
Left wi no kind word to say, only "doan feel no way"

Wombman, why carry bring thing, are yah never done?
What is your meaning, tell me what's de reason?
Once ago I thought you were my empress, the one
But may JAH bless you, your husband... and, your son

JMC
6/20/06
(c) 2006

No comments:

Post a Comment